poniedziałek, 28 listopada 2011

We could roam the streets forever just like cats we’d never stray.


Dzisiaj kolejny zestaw z serii "na szybko bez zbędnych kombinacji" :) Gdy na dworze robi się już coraz zimniej ja jako główny zmarzluch RP wybieram zestawy na tzw. cebulkę aby w razie zmiennych warunków atmosferycznych coś zdjąć lub założyć.

Dostaje sporo pytań odnośnie butów prezentowanych w zestawie - czy są wygodne, jak sprawują się na deszczu, czy są stabilne, czy się nie rozklejają etc.
Moje Drogie z ręką na sercu mogę Wam powiedzieć, iż są to moje najwygodniejsze buty jakie miałam, deszcz im nie straszny, oczywiście o ile to nie jest jakaś wielka nawałnica ;) nie rozklejają się nie rozłażą nic im absolutnie nie dolega i jestem pewna, że będą mi długo służyć :)


bluzka - cropp
sweter - pull&bear
spodnie - pull&bear
buty - allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880
beret - atmosphere sh
pierścionek - www.nefryt-sklep.pl

środa, 23 listopada 2011

The big love is taking the wheel the big love goes head over heels


Dzisiaj post bez zbędnej gadaniny. Jakoś zupełnie nie mam weny na pisanie...
Zdjęcia były robione, gdy jeszcze na drzewach było dużo liści, bo teraz już tego nie uświadczymy.


bluzka - atmosphere sh
marynarka - jestesmodna.pl
spodnie - tally weijl
buty - allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880
komin - sh + diy

poniedziałek, 21 listopada 2011

You could find me at the club poppin' bottles, minglin' ladies dancin' to the jam...



Jakiś czas temu Panterkowa wstawiła notkę dotyczącą pasa do pończoch i tym samym zainspirowała mnie do tego zestawu, który dzisiaj Wam prezentuje i w którym notabene byłam na piątkowej imprezie w nowym lubelskim klubie Cream Club.

Co do samego klubu w skali od 1-10 dostaje u mnie 7...
A dlaczego tylko tyle lub aż tyle? Już wyjaśniam:
- jak dla mnie bardzo fajny wystrój, mimo iż lokal jest w podziemiach nie ma się wrażenia klaustrofobicznego jak w innych tego typu lokalizacjach klubów (np. klub68, Oranżada)
- bardzo miła obsług, nie czeka się przy barze nie wiadomo jak długo
- z damskiego punktu widzenia duży plus za przestronną i dużą łazienkę,
- dwie sale, więc każdy znajdzie coś dla siebie

To były plusy, a z minusów:
- w pierwszej sali nie podoba mi się, że parkiet jest niżej niż reszta sali
- ochrona nie zwraca uwagi na mocno pijane osoby, które według mnie powinny być wyprowadzane na zewnątrz ( jestem zszokowana jak wiele jest dziewczyn upijających się na umór i przewracających na sali lub dających z sobą robić dosłownie wszystko przez facetów - istna masakra)
To by było na tyle co do klubu.

Co do fryzury ze zdjęcia, bardzo mi się podobają wygolone boki jednak nie mam na tyle odwagi aby sobie taki fryz strzelić więc mam dla niego inną alternatywę dobierany warkocz blisko przy skórze, które daje zbliżony efekt :)


bluzka - RI sh
marynarka - jestesmodna.pl
szorty - crown+diy
zakolanówki - no name
szal - no name
buty - allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880

czwartek, 17 listopada 2011

I can see You’re not yourself even when you’re here with me


Majteczki w kropeczki ło ho, ho, ho... oj chyba powinnam zaśpiewać sukieneczka w kropeczki ;) bo to ona jest główna "bohaterką" dzisiejszego zestawu.

Podoba mi się w niej to że jest bardzo uniwersalna - można z niej stworzyć bardzo eleganckie wyjściowe zestawy, jak również idealnie nadaje się do tych codziennych lekko sportowych stylizacji. To jedne z lepiej zainwestowanych 18 złotych, bo tyle właśnie mnie kosztowała :)


sweter - the xdye knitwearn
sukienka - atmosphere sh
buty - allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880

poniedziałek, 14 listopada 2011

You are the flame in my heart You light my way in the dark


Co by niektóre z Was nie trzymać dłużej w oczekiwaniu na obejrzenie mojej nowej zielonej marynarki i butów na człowieku już dzisiaj postanowiłam wrzucić zdjęcia outfitu między innymi z tymi dwiema rzeczami.
Bluzkę wynalazłam w sh jakiś czas temu. Zauroczyła mnie uroczą falbankową aplikacją i soczystym pomarańczowym kolorem idealnym na te coraz krótsze i bardziej szare dni.






marynarka - jestesmodna.pl
bluzka - e-vie sh
spodnie - tallt weijl
buty - www.czasnabuty.pl/?affiliate=fashionatka

czwartek, 10 listopada 2011

I have nothing If I don't have you...



Bardzo lubię połączenie kobaltu z szarościami, jakie możecie zobaczyć w dzisiejszym zestawie.

Zdjęcia były robione kilka dni temu, kiedy było jeszcze przyjemnie ciepło jak na tak późna jesień i ja już zaczynam tęsknić za taką pogodą, bo wraz z nadejściem chłodów i zwiększonej wilgotności moje wrażliwe zatoki dało o sobie znać, także od kilku dni moją najlepszą przyjaciółką i przyjacielem jest paczka chusteczek i kubek herbaty z sokiem malinowym i cytrynką :)


kurtka - no name
tunika - atmosphere sh
bluzka - new look sh
rajstopy - h&m
buty - buty.pl

poniedziałek, 7 listopada 2011

There’s a fire starting in my heart



Pomarańcz - kiedyś ten kolor kojarzył mi sie bardzo kiczowato z tandetnymi bluzkami pełnymi świecących koralików, cekinów i innych tego typu podobnych rzeczy, oraz z plastikowymi mini spódniczkami.
Stąd też w mojej szafie nie można było znaleźć dosłownie niczego co miałoby ten kolor.

Dopiero kiedy owy kolor stał się jednym z hitów i zobaczyłam, że wcale nie musi się kojarzy z tandetą bardzo powoli i ja zaczęłam się do niego przekonywać. Kiedy wiec zobaczyłam ten sweter w sh, wiedziałam że będzie mi dobrze służył kiedy zrobi się już chłodniej...


sweter - atmosphere sh
spodnie - jestesmodna.pl
buty - atmosphere
szal - no name
pierścionek - h&m