Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 30 lipca 2012

Chasing the sun



Wszystko co dobre szybko się kończy...

I tak szybko skończył się nasz rodzinny weekend, spędzony pół na pół w upalnej Warszawie i jej okolicach. U dało mi się nawet wyłuskać troszkę czasu na szybkie zakupy i muszę stwierdzić iż 2h przeleciały mi w niesamowitym tempie :D jednak o tym innym razem :)

Dzisiaj chce Wam pokazać mój sobotni zestaw, choć tak naprawdę chyba najlepiej chodziłoby się w samej bieliźnie ;) Możecie też zobaczyć jedną z nowości czyli sandałki, które skradły moje serce od pierwszego wejrzenia i okazały się maga wygodne.

Życzę Wam miłego oglądania, a ja wracam do łóżka z moją herbatą z miodem i cytryna, gdyż upał + jazda przy otwartym oknie = przeziębienie :P

 

bluzka - atmosphere outlet
spodenki - next sh
sandały - atmosphere/allegro
kapelusz - h&m
torebka - etorebka.pl


7 komentarzy:

  1. świetna bluzeczka, ostatnie zdjęcie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie zdjecie jest "zaczarowane" piekna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia! bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ta torba jest pojemna? Chodzi mi o to, czy mieści A4 i nadaje się na książki, zeszyty do szkoły na przykład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo pojemna i według mnie spokojnie można w niej nosić książki do szkoły oczywiście w rozsądnej ilości

      Usuń
  5. http://etorebka.pl/torebki-damskie-torebka.php?f=0454# To jest ten sam model?? Bo na zdjęciu nie wygląda na taką okrągłą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to ten sam model, tylko ona jest taka okrągła jak jest wypchana i leży na podłodze a jak się coś niej wkłada to wtedy ma taki kształt jak na zdjęciach, chyba że nosi się ja w ręku wtedy jest bardziej okrągła

      Usuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.