Konie, foki, inne zwierzęta

czwartek, 24 czerwca 2010

Reserved

Jakis czas temu brałam udział w konkursie organizowanym przez portal stylistka.pl razem z siecia sklepów Reserved. Nagrodą był bon o wartości 200zł.
Tutaj możecie zobaczyc konkursową stylizację: www.stylistka.pl/szafiarki/fashionatka/reserved-6/
Po małych przebojach, we wtorek otrzymałam swoja nagrodę. Bardziej skorzystał z niej mój narzeczony, ponieważ okres wyprzedaży dobiega juz końca, wiec nie bardzo było z czego wybierać...
Przed zakupami na stronie re przejrzałam asortyment, parę rzczy mi sie spodobało, ale coż jeżeli już były to w duzych rozmiarach, albo nawet 34 było za duże lub materiał z jakich były wykonane mnie rozczarowywał, a kupic tylko po to aby leżało w szafie, nie lubię czegoś takiego, moje zakupy są przeważnie przemyślane kilka razy, dlatego jak wcześniej juz wspominałam mój A. na tym skorzystał :)








tę bluzke musiałam mieć - uwielbiam batmana :)

sukienka

zwykły tee do wszystkiego pasuje


i mój must have - słomiany kapelusz h&m

5 komentarzy:

  1. no niestety, Reserved ma to do siebie, że lubi robić ogromny rozmiar 34.
    fajną masz sukienkę i kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kapelusz super ;)
    osobiście bardzo podoba mi się koszulka z batmanem chociaż sama rzadko chodzę w t-shirtach

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się słomkowy kapelusz chce kupićpodobny w lato może pamiętasz cenę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy

    z tego co pamiętam to bodajże 24,90 i nawet w tamtym roku w lecie widziałam je w sklepach H&M mam nadzieję, że i w tym sezonie też będą, bo mój niestety się trochę zdeformował :D

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.