niedziela, 13 czerwca 2010

Szafiarki - meeting

W piątek (11.06) w Lublinie odbyło się kolejne szafiarskie spotkanie na którym miałam okazję być dzieki zaproszeniu przez Anitę(pinacoolada.blogspot.com), za które serdecznie dziekuję.

Lubelskie szafiarki nie zawiodły i mimo lejacego się żaru z nieba, przybyły licznie.
Fajnie jest spotkać z dzieczynami, które łaczy podobna pasja i miłośc do mody i które gdy słyszą o kolejnych "must have" nie pukają sie w głowę i nie wysyłają na odwyk dla zakupoholiczek ;)
Dzięki za przesympatyczne spotkanie i do nestepnego...

A teraz zapraszam na obfita porcję fotek, zobionych przez Drewniany Wieszak, Lumpexlover, Modna Komoda.


























A teraz zoom na bizu i dodatki:


















4 komentarze:

  1. zazdroszczę spotkania, świetne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że udało nam się pogadać :)
    Jesteś niesamowicie fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Przypuszczam że fajnie było ^^
    Zapraszam do mnie:

    http://raspberryprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kim jest ta dziewczyna w sukience koronkowej z h&m ma jakiegos bloga? :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.