Konie, foki, inne zwierzęta

wtorek, 7 grudnia 2010

blue&gray

Tak wiem, juz od dawna mamy zimę, a ja tu wyskakuje z typowo jesiennymi setami...
Jednak obiecuje, że zaczynam sezon zimowy w blogowaniu, co wcale nie jest łatwą sprawą, ponieważ coraz trudniej jest znaleźć jakies w miare dobre miejsce do robienia zdjęć.

Od poniedziałku w radiu, coraz częściej można uszłyszeć typowo świąteczne piosenki, uwielbiam ten czas. Nasz pokój juz też ma delikatny świateczny klimat, dzięki ozdobom, które w najbliższym czasie Wam pokaże :)





bluzka - re
tunika - atmo sh
kardigan - zara
rajtki - f&f
buty - butyk.pl
Kilka dni temu pani Anna Kosina, przysłała mi notkę prasową o metamorfozach, którego miałam przyjemność byc laureatką.

4 komentarze:

  1. Fajny kolor rajstop!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz to tło do zdjęć :)
    świetna alternatywa na te nastałe mrozy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się rajtki i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia :))
    zapraszam do mnie :))
    mogę prosić o dodanie do obserwowanych :)?
    odwdzięczę sie :*

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.