Konie, foki, inne zwierzęta

czwartek, 2 grudnia 2010

C-Style

Biorę udział w konkursie C-Style sponsorowanego przez C-Thru i zwracam sie do Was z ogromna prośbą o oddanie na mnie Waszego głosa.
Stylizacja jest juz Wam bardzo dobrze znana, gdyz jest to set połączenia black&white pokazanego ostatnio w Modzie Polskiej.


Tutaj macie link na której można zagłosować.

Moje zdjecie jest ostatnie - Agnieszka Ścibior to własnie ja :)

Z góry dziekuje za wszystkie głosy, mam nadzieję że pomożecie mi wygrać bon na zakupy w Reserved :)



Równiez moja kolezanka potrzebuje Waszych głosów, w konkursie organizowanym wspólnie przez Glamour i TK Maxx.
Pod tym linkiem mozecie ją wspomóc. Głosik oddajcie na Katarzynę Maję Wójcik.
Serdecznie dziekuję w swoimi i jej iminiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.