Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 26 września 2011

What A Wonderful World



Jako, że jesień już się zaczęła, nie wiem jak u Was, ale u mnie jest ona pod znakiem pięknej polskiej złotej jesieni, dzisiaj mam dla Was zdjęcia zestawu robione w przepięknej scenerii parku Wyspa Łososiowa, który znajduje się w Darłowie.
W miejscu w którym mieszkaliśmy mieliśmy do niego dosł owinie przysłowiowy rzut beretem - wystarczyło przejść na druga stronę ulicy :)

Park jest pięknym i malowniczym miejscem, z chęcią powróciłabym w to miejsce :)


bluzka - f&f
sweter - benetton sh
spódnica - lipsy london sh+ diy
buty - diverese
torebka - etorebka.p

11 komentarzy:

  1. widzę,że mamy te same torebki:)nie wiem jak Ty ale ja sobie już życia nie wyobrażam bez tej torebki:P ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz kapitalną spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Podejrzałam na dole Twoje slajdy i brakuje mi już tych zdjęć robionych przy barierkach na tarasie bodajże :D Miałaś wtedy takie fajne włosy na niektórych :)

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.