Konie, foki, inne zwierzęta

wtorek, 4 stycznia 2011

Zimowe obrazki

Mimo tego, iż kiedyś pisałam, że nie mam ochoty na wygibasy na dworze, to jednak zimowa aura jest chyba bardziej zachęcająca niż ściana w moim pokoju, a ponoć wyskoczenie na chwile na mróz jest dobrym sposobem na hartowanie się więc...

Zresztą uwielbiam zdjęcia setów w zimowej scenerii :) Także na zmianę tłem do moich outfitów będzie ściana w moim pokoju i kawałek mojego podwórka :)




sweter - sh
bluzka- river island sh+diy
spódnica - house
pasek - sh
rajstopy - okoliczny sklep
buty - sh+diy

19 komentarzy:

  1. wow. świetny zestaw! :)

    a Ty masz ciekawą urodę. :)


    buziak,

    http://annaaaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie! śliczna figura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześlicznie, a zimowy krajobraz jak znalazł do kolorów, które masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek i jeszcze piękniejsza spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się taki 'puchaty' sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...a jeśli do tego za oknem świeci słońce tym bardziej rób zdjęcia na zewnątrz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie! Bardzo ładna spódniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz kapitalną spódniczkę!!!

    Ech, ja też staram się zmienić scenerię z domowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Autorce gratuluję bloga!
    Ciekaw jestem co Panie na dość kontrowersyjną kampanię reklamującą nową linię garniturów holenderskiej firmy SuitSupply. Tutaj można zobaczyć przykładowe zdjęcia i się wypowiedzieć. Bardzo nas interesuje żeński punkt widzenia:
    http://na-miare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. He he, kapitalne są te klamerki na mrozie, a myślałam, ze tylko mi nie chce się ich zdejmować;)
    Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to bym się bała tak hartować :P Właśnie zapalenie gardła przechodzę :P
    Ślicznie wyglądasz. Spódnica bardzo mi się spodobała :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpoba mi się :) Romantyczny zestaw
    Obserwuję

    http://fashion-by-nessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. outfit bardzo przyjemny, szczególnie spodnica. mam nadzieję, że nie zmarzłaś..

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz idealny odcień karnacji i również takową skórę - zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka spódniczka:) Bardzo fajny żywy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.