Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 28 marca 2011

Paris - photo session part one...


Niedawno na moim profilu max models dostałam propozycję zrobienia zdjęć kilku moich stylizacji. Nie musiałam się długo zastanawiać nad odpowiedzią, gdyż ona była oczywista ;)

Paweł Saran - fotograf który wykonywał ową sesję, okazał się bardzo sympatycznym i przemiłym człowiekiem, do tego bardzo profesjonalnie podchodzącym do tego co robi. Zdradził mi że fotografia jest Jego wielka pasją co było widać, przez cały czas trwania sesji
(www.pawelsaran.pl)

Także, dzisiaj przedstawiam Wam pierwszy outfit, z koszulką w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia, a właściwie w jej nadruku :)



koszulka - top shop
koszulka z nadrukiem - river island sh
marynarka - no name
legginsy - jane norman sh
buty - czasnabuty.pl
naszyjnik - wygrana
pierścionek - h&m

14 komentarzy:

  1. świetna propozycja, a zdjęcia są kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia,koszula - wygladasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się zdjecia podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż - wyglądasz prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. A koszulka rzeczywiście rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia bardzo dobre ! :) a stylizacja świetna. Top bardzo mi się podoba :)

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2011/03/konkurs-stylowe-butki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna bluzka i błyskotki!
    świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sesja i świetne butyy ;))

    http://silverteguila.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie 2 zdjecia najlepsze a Ty masz świetny kolorek włosów. Jednym słowem pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.