Konie, foki, inne zwierzęta

środa, 23 marca 2011

This is a man's world...


Od zawsze w mojej kobiecej duszy, znajdowała się cząstka męskiej ukazująca się w ubiorze, czy dawniej w uczesaniu, spódnica czy sukienka w tych czasach była prze zemnie nietolerowaną częścią garderoby, za to szerokie t-shirty, spodnie bojówki itp. uwielbiałam :)

Teraz tez czasami moja męska cząstka odzywa się czasami, dlatego w mojej szafie można jeszcze spotkać części garderoby, które je odzwierciedlają.

Co do outfitu to lubię tego typu biurowo-szkolne historie, a gdy zobaczyłam ten krawacik w sh i to jeszcze za zawrotną sumę 1zł długo się nad nim nie zastanawiałam :)



koszula - sh
spodnie - no name
krawat - sh
buty - butyk.pl

18 komentarzy:

  1. całość wyszła super. naprawdę bardzo fajny zestaw ;) zapraszam do mnie, dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. oh yeah, pomysł z krawatem jest kapitalny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz. Sama też lubię takie koszule.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosty zestaw, ale trzeba mieć odwagę by tak się ubrać. Często również takie a'la męskie połączenie wychodzi na niekorzyść, ale nie w Twoim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super


    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak Ci ładnie tak po męsku!

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę sobie wreszcie takie spodniee kupic;) ja jeszcze rok temu stroniłam od spódnic a sukienki nosiłam tylko sporadycznie, zawsze jakoś wstydziłam się pokazać nogi. A teraz nie potrafie chodzić w spodniach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie ! też chcę taki zestaw miec w domu :) zainspirowałaś mnie.

    pozdrawiam i zapraszam także do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hhhaaaaaa,lae super wygladasz!
    nic mimo zestawu nie stracilas na swojej kobiecosci!
    like it !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zestaw, prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Yeah! Bardzo! Zaskarbiłaś sobie moje serce ta stylizacją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wszystko wygląda! Nie każdemu w krawacie jest do twarzy ale Ty akurat wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet i cos dla Panow!
    niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.