Konie, foki, inne zwierzęta

środa, 16 marca 2011

Grey flower



Praktycznie każdy z nas posiada w swojej szafie swoje ulubione rzeczy, które lubi ponieważ są wygodne, maja fajny krój, kolor, deseń itp.

Ostatnio do listy moich ulubionych spodnie trafiły czarne pumpy, mogłabym je nosić non stop i podejrzewam, że na jednej parze tego typu spodni się nie skończy :)

Jako, że wiosna postawiła już pierwsze kroki, także zestaw też nawiązujący deseniem w kwiaty do jakże przyjemnej pory roku :)

Mogłam też sprawdzić w plenerze jak sprawują się czarne szpilki ze sklepu czasnabuty.pl i muszę przyznać, że zdały egzamin na 6 :)


bluzka - tally weijl
narzutka - yd sh
spodnie no name
buty - czasnabuty.pl
zegarek - all

24 komentarze:

  1. jeśli byś chciała wystąpić w telewizji to jest casting dla szafiarek, myślę że warto spróbować, tutaj jest informacja:
    http://www.facebook.com/event.php?eid=158782390841788

    OdpowiedzUsuń
  2. Gocha
    dzięki za informację zaraz zobaczę o co kaman :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie platformy trzeba po prostu mieć!:)))
    zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna :*
    masz piękne włosy. Jak o nie dbasz, żeby były tak błyszczące i mocne?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie!! I Ty wyglądsz jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) Śledzę Twój blog od bardzo dawna ale dopiero teraz odważę się zabrać głos;) Mam pytanie odnośnie butów - który to konkretnie model z tej strony? Szukam takich - wysokich ale nie niebotycznych, czarnych i nie zamszowych (chyba, że Twoje są zamszowe i ja nie widzę:P). I jak z rozmiarówką? Standardowa? Pozdrawiam Wiosennie, Anita

    OdpowiedzUsuń
  7. super look :) a te spodnie-boskie! skąd je masz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy
    tutaj masz link do tych butów:
    http://www.czasnabuty.pl/product-pol-453-JENNIKA-CZOLENKA-NA-PLATFORMIE-770.html
    najlepiej jak sobie zmierzysz długość stopy i według tego wybierzesz rozmiar :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. surreal

    spodnie kupiłam w puławskim Carrefourze na takim małym stoisku z ubraniami, ale można je spokojnie kupić na allegro
    czarne: http://moda.allegro.pl/harem-alladyny-alladynki-pumpy-sultanki-spodnie-i1462706035.html
    szare: http://moda.allegro.pl/harem-alladyny-alladynki-pumpy-sultanki-spodnie-i1462706025.html

    OdpowiedzUsuń
  10. super!!! uwielbiam ten fason spodni

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super;skoro przypadły Ci do gustu pumpy to może spróbujesz też ich innego fasonu?np.na dole w kostce z gumką? np takie:
    http://www.asos.com/countryid/2/Snob/Snob-Silk-Trousers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=592939&MID=35719&affid=2135&siteID=Hy3bqNL2jtQ-4xtDJz4iCG8ztH0w1lnvqA
    i
    http://www.asos.com/countryid/2/French-Connection/French-Connection-Jersey-Hareem-Pants/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1034005&MID=35719&affid=2135&siteID=uX705jPoOnM-CpQHBW91tbIenrEguLynKw

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to są może spodnie z allegro? Oglądałam ostatnio bardzo podobne tylko nie byłam pewna jakości. Jeżeli to te to wyglądają fantastycznie:) I chyba sama się skuszę.
    Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie! buty i spodnie bardzo bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek mnie zachwycił tylko szkoda, że nie zrobiłaś jeszcze większego zbliżenia. Stylizacja ciekawa. Szpilki są cudne :)

    http://like-fashion-soff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam i ja te narzutki u siebie w sh, ale mi te wzorki tak dobrze nie słuza;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ann.

    spodnie kupiłam w sklepie, ale na all są takie same, wiec spokojnie możesz zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie i marynarka są boskie ! ach pięknie wyglądasz.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pralinka

    włosy myje szamponem Radical do włosów wypadających i zniszczonych, można go kupić w aptece albo w Rosmannie, na końcówki nakładam jedwab z Joanny, a po myciu maskę Pantene Nature Fusion

    OdpowiedzUsuń
  19. Mariusz

    mam jedne tego typu spodnie i powiem szczerze że nie wyglądam w nich najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie wyglądasz, spodnie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.