Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Turn away cause i need you more feel the heartbeat in my mind


Nie wiem jak u Was ale u mnie zrobiło się zimowo i śnieżnie, co mnie z jednej strony cieszy,a z drugiej nie. Szkoda, że takiej pogody nie było na święta...
Jako, że klimat zrobił się zimowy niż jak było dotychczas wiosenny, to zestaw z reniferowym sweterkiem wpasuje się idealnie.
To jest jedna z rzeczy w mojej garderobie, która mogę założyć przez krótki okres w roku, ponieważ później czułabym się trochę nie na miejscu "paradując" w swetrze z reniferami :D

Ciekawa jestem czy Wy macie takie rzeczy, które zakładacie tylko w określonym czasie w ciągu roku?

sweter - f&f
szorty - lee (vintage) + diy
rajtki - f&f
buty - allegro.pl/listing.php/user?us_id=7903880

12 komentarzy:

  1. wyglądasz perfekcyjnie! te szorty i sweterek <3 miłość od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, prosto, codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne szorty :)

    pozdrawiam :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczo wyglądasz ;)
    Piękny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie słitaśny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy sweterek....faktycznie, w sam raz na obecną pogodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie dobrałaś sweterek i rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja jest nieziemska. I ten sweter. Idealny na chłodne wieczory.

    saomazda.blogspot.com zapraszam, nowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.