Konie, foki, inne zwierzęta

poniedziałek, 19 lipca 2010

Wieczór panieński

Daty 17 lipca 2010 nie zapomnę raczej do konca zycia, ponieważ dzieki dziewczynom był to na prawde niesamowity wieczór.
Wybrałysmy się do baru Deja vu w Puławach, który serdecznie na takie imprezy polecam. Bardzo miła obsługa, dobre jedzonko, fajna muzyka i dj. Jako przyszła panna młoda, dostałam pysznego drinka od barmana.
Dziewczyny bardzo mile mnie zaskoczyły, kupując mi swietne prezenty - dzieki kochane Potem założyłyśmy akcesoria ja byłam króliczkiem, a dziewczyny diabełkami.
Zdjeć narobiłysmy całą masę i pewnie będę miała problem które wybrać...



















A teraz prezenty:

przepiekna zawieszka do bransoletki
zestaw bielizny dla grzecznej i niegrzecznej dziewczynki ;)
to ten dla grzecznej z białego pudełka
oczywiście nie mogło sie obyć bez śmiesznych akcesoriów

i wszystko razem :)


8 komentarzy:

  1. śliczna przyszła panna młoda :) prezenty z przedostatniego zdjęcia też niczego sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no impreza była widac udana...wyglądałaś sexi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wesoło widac było ..:P wygladalas swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrrr ;d świetnie wyglądałaś króliczku.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że impreza była bardzo udana! A króliczek wyglądał seksi ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ,ze imprezka udana :) Fotka z papierosem niezł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. heh impreza jak widać się udała :D

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.