Konie, foki, inne zwierzęta

piątek, 6 maja 2011

Majówka part III

W poniedziałek od rana przywitało na piękne słońce, które później schowało się za chmurami, ale całe szczęście nie padało, wiec postanowiliśmy się wybrać nad Dolinę Pięciu Stawów.
Pierwsza cześć wyprawy to istny spacerek, oczywiście po pokonaniu wielkiej kolejki zarówno na parking jak i do kasy :D , gdyż trasa to asfaltowa droga prowadząca do Morskiego Oka a rozwidlająca się przy Wodospadach o jakże dobitnej nazwie Wodogrzmoty Mickiewicza :)

Potem poprzeczka zaczyna się podnosić, gdyż dalsza droga jest kamienista i tak do samego celu podróży. Śnieg w górnych partiach szlaków to całkowita normalka w maju, ale wchodzenie i schodzenie po stromych ścieżkach, kiedy wszędzie leżą grube warstwy śniegu nie należny do najłatwiejszych i do tego jak ma się lek wysokości, a ścieżka ma niecały metr szerokości a potem to już tylko przepaść.
Gdybym widziała, że tak ona wygląda w życiu bym się nie wybrała :)
Jednak jestem dumna z siebie, że pokonałam własne słabości, takie sytuacje umacniają charakter i pokazują, że wszystko jest możliwe o ile się chce. Jak to się mówi co nas nie zabije, to nas wzmocni :)

Widok pięknych ośnieżonych stoków, okalających jeziora jest cudowny, bardzo bym chciała zobaczyć ten sam widok, jednak już bez śniegu :)
Schodziliśmy szlakiem zielonym przy którym znajduje się piękny wodospad Siklawa. Droga też nie należała do najłatwiejszych ;)


7 komentarzy:

  1. widoki robią wrażenie, ale brrr, śnieg zamraża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoki :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny spacerek, hehe ;) bardzo ładnie tam i gratuluję odwagi, mnie by się nie chciało, lubię góry, ale...nie lubię po nich chodzić ;) Na Gubałówkę wchodziłam 2 lub 3 razy i miałam serdecznie dość i za każdym razem żałowałam, że tam wchodzę.a później to schodzenie...;( chciałabym tam być, ale już od zaraz , bez wysiłku i marudzenia...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Świetny blog ! Ja niedawno zaczęłam pisać swojego, może wpadniesz ? www.kosmodo.blogspot.com

    Pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem jest rzeczywiście pięknie, mi ta dolina do końca życia będzie się kojarzyć z oświadczynami...ehh...człowiek się rozmarzył...

    OdpowiedzUsuń
  6. super majówka :) kocham góry :) świetne zdjęcia i fajne z was małżeństwo :) pzdr!

    OdpowiedzUsuń

Podpis ułatwi mi odpowiedzi na komentarze.

Dziekuje za komentarz.
Thanks for comment.